Goede programmeur nodig die meedenkt?



Afas processen
terug

Afas processen

Wilt u uw bedrijfsprocessen naar een hoger niveau tillen en meer tijd besteden aan waardevolle taken? Kies dan voor de AFAS achtergrondprocessen. Deze processen voeren berekeningen uit en zorgen ervoor dat belangrijke informatie automatisch op de juiste plek terechtkomt, waardoor u kostbare tijd bespaart en fouten voorkomt. Daarnaast houdt u dankzij onze automatische meldingen altijd een vinger aan de pols en blijft u op de hoogte van belangrijke gebeurtenissen. Optimaliseer uw workflow en kijk wat AFAS achtergrondprocessen voor u kunnen betekenen.

 

Koppeling Inkoop Quantore-Also-Ingram-AFAS

Voor Canon Business Center is een geïntegreerde oplossing ontwikkeld die de inkoop en verkoop coördineert tussen verschillende partners. Dit gebeurt op basis van de voorraden en prijzen van de bestelde producten bij de verschillende partners.

Besteladvies Jumbo

Wij hebben in opdracht van Ecobit het proces 'Voorbereiding Besteladvies' gebouwd voor Bake Five, de koepelorganisatie voor grote bakkerijen. Door gebruik te maken van dit speciale achtergrondproces, wordt er data-analyse uitgevoerd en worden berekeningen gemaakt op basis van de hoeveelheden brood die worden geleverd en verkocht. Dit zorgt ervoor dat er precies genoeg brood wordt gebakken om de schappen gevuld te houden, zonder dat er te veel brood overblijft. Dit draagt niet alleen bij aan het verminderen van voedselverspilling, maar bespaart ook kosten. Het resultaat: klanten kunnen altijd genieten van versgebakken brood.

AFAS-EDIFACT koppeling Albert Heijn

Een systeem is ontwikkeld voor Bakkerij Pater en Albert Hein om de productie te beschermen tegen IT-communicatieproblemen. Het systeem verwerkt dagelijks EDI-berichten van Albert Hein, die worden verdeeld over de verschillende productiepartners van Bakkerij Pater, zodat iedereen op de hoogte is van de prognose voor Albert Hein. Een aanvullende procedure is ingebouwd om verkooporders aan te maken op basis van de laatste prognoses, zodat er snel geleverd kan worden in geval van een calamiteit. Het systeem maakt de communicatie efficiënter, verbetert de planning en helpt bij het beheer van de inkoop en planning.